Zastosowanie
Przygotowanie Powierzchni
Nowy asfalt – powinien być trwały i mieć co najmniej 3 miesiące. Jeśli pozostaną resztki oleju, powierzchnię należy umyć przy użyciu Watco Concroff.
Istniejący nieosłonięty asfalt – usuń wszelkie osady tłuszczu lub oleju za pomocą Watco Concroff.
Powierzchnie malowane – w przypadku wcześniej malowanych powierzchni należy sprawdzić kompatybilność z istniejącą powłoką; jeśli jest kompatybilna, zeszlifować w celu usunięcia słabej lub luźnej farby. Należy upewnić się, czy pozostała farba jest dobrze związana. Bardzo gładka, błyszcząca farba powinna być lekko zeszlifowana, aby zapewnić klucz. Watco Bio D może być stosowany do usuwania tłuszczu i oleju z malowanych powierzchni.
Goły beton – usuń mleczko cementowe, kurz i wszelkie lekkie zabrudzenia lub osady. Spłukać czystą wodą i pozostawić powierzchnię do wyschnięcia. Do usuwania cięższych osadów oleju i smaru zalecamy Watco Concroff; ponownie spłukać czystą wodą i pozostawić powierzchnię do wyschnięcia.
Nowy beton – jako wskazówka, nowy beton należy pozostawić na osiem tygodni do wyschnięcia. Następnie powierzchnię należy przygotować za pomocą WatcoEtch & Clean, dokładnie spłukać i pozostawić do wyschnięcia przed nałożeniem tej powłoki.
Metal – usunąć rdzę i łuszczący się materiał za pomocą szlifowania tarczowego lub szczotki drucianej. Nałożyć powłokę natychmiast po przygotowaniu na czystą metalową powierzchnię. Tłuszcz lub olej można usunąć za pomocą Watco Bio D. Pozostaw metal do wyschnięcia przed nałożeniem powłoki.
Metale ocynkowane – Watco Galvaprime musi być użyty do przygotowania metalu ocynkowanego. Metale nieżelazne – w celu uzyskania porady prosimy o kontakt z naszym Działem Technicznym.
Gruntowanie – zwykle nie jest wymagane, ale w przypadku otwartych tekstur lub bardzo porowatych powierzchni o wysokiej przyczepności, takich jak piasek i jastrych cementowy, należy użyć 4-godzinnego podkładu epoksydowego Watco, aby zapewnić jednolite wykończenie i zapobiec tworzeniu się pęcherzyków powietrza.
Mieszanie
Wyjmij dwie mniejsze puszki z wysokiej puszki zewnętrznej. Dokładnie wymieszaj zawartość każdej z nich i wlej całą mieszankę do zewnętrznej puszki (zeskrob wnętrze, aby usunąć wszelkie pozostałości). Wymieszaj żywicę i środek utwardzający za pomocą szpatułki lub podobnego narzędzia o szerokim ostrzu (idealny jest kawałek drewnianej listwy). W przypadku Heavy Duty Antypoślizgowej farby drogowej należy ją wymieszać z kruszywem. Kontynuować mieszanie aż do uzyskania jednolitego koloru i konsystencji. Nie mieszać więcej niż jednego opakowania na raz. Jeśli używane jest mieszadło do farby przymocowane do wiertarki elektrycznej, należy również usunąć pozostałości z boku i dna puszki. Przelać wymieszane składniki do płytkiej tacy na farbę – nie pozostawiać ich w puszce. Powłoka ta nie jest przeznaczona do rozcieńczania.
Aplikacja
Najlepsze wyniki uzyskuje się w ciepłych (minimum 15°C), suchych warunkach z dobrą wentylacją. Należy nakładać jedną warstwę za pomocą wałka o średnim włosiu (nie piankowego), dobrze wcierając w powierzchnię asfaltu lub betonu. Można aplikować pędzlem, ale może to spowodować mniejszą wydajność. Nie przekraczać maksymalnego pokrycia 20 m2 na opakowanie 5L. Jeśli wymagana jest druga warstwa, należy ją nałożyć zaraz po wyschnięciu pierwszej warstwy (zazwyczaj po 6 godzinach) i w ciągu 5 dni od nałożenia pierwszej warstwy. Po upływie więcej niż 5 dni, pierwszą warstwę należy lekko zeszlifować przed nałożeniem drugiej warstwy. Unikać mycia powierzchni przez 7 dni.
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.